torsdag 16. februar 2012

@home

Så er Prince og jeg hjemme i Sarpsborg igjen. Hadde ne helt fantastisk uke i Oslo hos gutten min :) Prince koste seg i den store hagen sammen med katten Josefine. Kenneth og jeg var på MGP finalen sammen, spiste ute og hadde en super valentindag :) Så nå er det rart og være hjemme igjen. Godt å se leiligheten og komme litt på plass i eget hjem også, men savner jo gutten min da.. Har heldigvis Prince hos meg :) Også kjeder jeg meg sjelden, da Caroline kommer på besøk, og broren min med følge ;) 
Gutten min <3

I dag skulle jeg til nav ( skrik ), men det ble utsatt til i morgen! Må også ordne her hjemme til innflyttning og forlovelsesfesten som er i morgen kveld. Gleder meg :) Og tema for festen er jo så klart kjærlighet <3 Dette er uvant, så det er sagt..så mye positivt!! Men jeg liker det, det gjør jeg virkelig :) 
Tilslutt må jeg vise en fin liten oppskrift på drømmemannen! Jeg har en ;) 
Til neste gang : Det negative kan tilslutt snu til det positive =)

1 kommentar:

Kenneth Slettbakk sa...

Koselig å se bilde av prince igjen. Savner dere masse jeg. Takker for en fin uke med deg. Og en flott valentin dag. Det var flott.

Jeg savner deg jeg da.

Gleder meg til i morra da kommer jeg og Tez.