mandag 20. februar 2012

En skikkelig godhelg!

Nå har jeg hatt en skikkelig godhelg!! Fredag var det innflyttning/forlovelse-fest :) Flotte folk med masse moro! Caroline hadde laget hele 200 gelèshot, så man ble da godt i farta ;)
Til og med naboene virket det som om ville bli med, da de kom med øl på døra!! Og jeg som var redd for klager :P haha... Så nå liker jeg naboene mine bedre, hehe.. Ellers på festen, så ble folk sånn jeg forutså dem. Kristin kom i god prat med Daniel. Marcus snakket med de fleste ;) Camilla og Caroline var som alltid i farta, og godt er det ;) Også jeg da..som begynner pent, og avslutter med et smell :P Merket ikke noe til alkohylene før det sa pang i topplokket! Her er noen bilder som viser gjengen og meg i ''form'' :
Caroline er klar for gelèshot ;)
Caroline og Daniel
Caroline og Thez
Caroline og meg.
Man skjønner kanskje hvem som liker å være midtpunktet ;) 

Marcus passer på de to godfulle ;)
To sexy babes og en raring på siden ;P
Vræææææl!!!!!!!
Jeg ser jo helt crazy ut på dette bilde! Ikke at Camilla med Caroline på fanget ser noe mye bedre ut :P
Homsedansen!! En finger i været, snurr den rundt og rundt, vrikk på hoftene og beveg hode, så er festen i gang ;)


Lørdagen var ganske så rolig. Thez dro til Sverige, så hjem til Oslo. Kenneth og jeg så på film, dro en tur på Storbyen, laget oss bakt potet og hadde en "Restefest" ;)
Bakt potet med kjøttdeig og hvitløkssmør..mmmm :)
Holder til to dette her!!


Fikk også noen gaver på festen :) Av Kristin fikk vi en fin blomst i vase med pynt + et kort. Av Daniel fikk vi kjevle, matolje''holder'', brikke + kort. Fra Camilla fikk vi en fin bok om planlegging av div fester.
Her er noen bilder av noe av det :
Fra Daniel
Fra Kristin
Fra Camilla


Tusen takk for alle gaver og kort! :)


Så kom søndagen, og den ble også ganske så rolig av seg, slik søndager skal være. Broren min Alexander og hans hund Rex kom innom på søndagsmiddag. Det ble minutts pepperbiff med peppersuas og ris :) Og sjokoladepudding til dessert ;)


Prince ble badet denne dagen, og her er noen bilder fra den seansen :
Prince ble ren og pen, og fornøyd tilslutt ;)


Slenger også med en filmsnutt fra etter dusjen til Prince, hvor han mildt sagt ble i farta!


Som dere skjønner, så har dette vært en skikkelig godhelg! Og selvom man blir trøtt i etterkant, så har det virkelig vært verdt det :)


Til neste gang : Fest med måte =)

2 kommentarer:

Caroline sa...

Var en finfin aften ;D
Og HALOOO, jeg er linselus i fylla, ikke midtpunktet!! -.-'
Hyper ja.. full ja!

HAHAHAHAH x'D
Ler meg ihjel av Prince!! xD

MadDarkness sa...

Og til siste setninga sier vi. " Hvem faen er måte og hvorfor skal jeg dele drikka mi med han?" xD