onsdag 15. februar 2012

Til gutten i mitt liv!



Jeg hadde en så utrolig fin valentin dag i går kveld :) Kenneth dro ut til byen en tur, og jeg ble hjemme for å stelle i stand en romantisk aften for oss to. Alt var kjøpt på forhånd. Foruten pizzaen jeg bestillte fra Peppes ;) Jeg ryddet og småvasket her og der. Tente masse te-lys og prøvde å være noe kreativ. Tente også en del fakler og noen lykter ute i gården :) 


Så kom Kenneth hjem, og han ble overrasket ja, hehe :) Var nok ikke helt sånn han hadde sett det for seg ;) men positivt, ja det var det ;) Kom noen tårer. Satte oss ned i ''te-lys havet'' og ga hverandre gaver. Han fikk et PS3 spill som heter Fuel, en norsk komedie som heter Mennesker i solen og filmen Grease + så klart et valentinkort :) Jeg fikk en søt bamse, en veldig god håndkrem og et nydelig valentinkort + et brev <3 Han er så snill og god den gutten!! Elsker deg så mye Kenneth min <3 


Etter at gavene var delt ut oss i mellom, ble det pizza og filmen P.S I Love You. En trist, søt og romantisk film. Anbefales til alle som ikke har sett den! Kvelden vår ble fantastisk bra, og veldig romantisk! Den beste valentindagen jeg noen gang har hatt, og da så klart siden jeg er så heldig og kunne få dele den med min sjelevenn <3


Noen bilder fra kvelden :

Dette møtte Kenneth i gården når han kom hjem :)
Stuen var pyntet med masse kjærlighet, synd ikke alt lyset vises her ;)
Meg prøve og være kreativ.
Måtte pynte stueborde også :)
Kortet lå klart på borde :)
Fine bamsen jeg fikk <3
Håndkremen jeg fikk :)
Her er det nydelige kortet og brevet jeg fikk av gutten min <3
Kortet til Kenneth fra meg :)
Filmene Kenneth fikk.
Spillet Kenneth fikk.
Filmen vi så på, som var veldig fin :)

Som dere skjønner, så hadde vi en helt super kveld :)

Til neste gang : Elsk med hjerte =)

2 kommentarer:

Kenneth Slettbakk sa...

Det var kjempe koselig i går da!! Elsker deg masse.. dette var romantisk da!!! Koste meg mye med deg i går. Super gutten du.

Mitt Liv Som Kim sa...

=D Elsker deg også godgutten min <3 <3 <3 <3 <3 <3 Takk for en kjempekos kveld!! :)