søndag 5. februar 2012

Prince er endelig hjemme!



Da har det gått et par dager siden sist jeg skrev her, så da er det vel på tide med en liten oppdatering ;)


Fredag dro Kenneth, Bestemor, Caroline og jeg til Nordby i Sverige på shopping :) Var innom mange butikker, og noe ble kjøpt. Kunne kjøpt så mye mer, men lommeboka nekter meg det...dumme lommebok! Kjøpte meg bla en veldig fin engel som jeg er meget fornøyd med!! Elsker engler :) Så etter shoppingen, gikk vi så klart innom MaxiMat for å kjøpe kjøtt og div. Så nå har jeg mat en stund! Og den amerikanske hylla gikk jeg så klart innom! MÅ jo ha Snappel og en liten sjokolade derfra ;) 


Englen jeg kjøpte :)


Etter Sverigeturen, dro vi hjem med varene, og Caroline ble med til min nye leilighet for første gang :) Deilig å ha Caroline hjemme i Sarpsborg igjen! Men også deilig at Prince endelig har kommet hjem til sitt nye hjem!! <3 Og han trives bra :) Også bor vi like ved Glengshølen ( vannet ), så da blir det mange fine turer dit, hvor han kan løpe fritt rundt på den åpne plassen :) Godgutten <3


Caroline lånte lua mi, bad hair day! ;)


I dag, eller i går som det blir nå, startet Kenneth og jeg dagen med å vaske leiligheten ( nok en gang ). Kenneth er veldig hjelpsom, og jeg er han evig takknemlig for all hjelpen han gir meg <3 Beste kjæresten i verden!! Når vi var ferdig i leiligheten tok vi en matbit, før turen gikk videre til Hevingen og Caroline :) Mary var også der, og det var koselig å se henne igjen også :) Vi så på MGP og fikk god Lasagne og hjemmelaget karamellpudding! Mmmmm ;) Også ble det jo en titt eller to på Disney Channel, så klart, hehe.. Kenneth fikk også hilst på ilderene til Caroline, Vanja og Merimee. Og nå har han også lyst på ilder(e), så vi får se hva tiden bringer :)


Disney Channel, så klart!
Kenneth & Vanja <3
Vanja sover søtt på fanget til Kenneth <3


Når vi kom hjem til Prince igjen, møtte vi en veldig glad gutt!! :) Han var veldig klar for tur, men hadde oppført seg bra! Noe jeg ikke var bekymret for i det hele tatt :) Så da fikk han en fortjent velkommen hjem gave, og det var en muffins ;) Som da er til hund, så klart ;)


Muffinsen til Prince ;)
Nam Nam!! 

Nå sitter Kenneth på sin iPad ( bombe ) og vi skal snart se en film og ha en rolig kveld/natt, før vi tar senga fatt.
Kenneth på iPaden sin :P
Godguttene <3


Til neste gang : Noe jeg hørte fra filmen Bridesmades, " Du er ditt eget problem, men også løsningen på problemet" =)

4 kommentarer:

Kenneth Slettbakk sa...

Ja fint innlegg. Kos med ilder vettu... Jeg liker ildere. De er flotte dyr.

Ja godt Prince oppfører seg bra. <3

Mitt Liv Som Kim sa...

Ildere er herlige ja :) Og ja, Prince vet og oppføre seg ;) hehe..

LilleRedd sa...

Ååh! Fine voffsen! <3

Mitt Liv Som Kim sa...

Takk :) Må si jeg liker bloggen din LilleRedd :)