torsdag 2. februar 2012

Livet smiler =)

Dagen i dag startet med besøk av broren min Alex og dama hans Camilla. Satt og skravla litt, og ga de to av mine store drømmefangere. Hadde ikke plass til de noe sted hvor de passet inn her, så da er det kjekt med folk man kan gi bort ting til ;) Etter det dro Kenneth og jeg til Storbyen for å titte litt. Så mye jeg ville ha, men som lommeboka nektet meg...kjipt! 


Dro så avgårde til resturanten China Plaza i gågate. Den beste kinaresturanten i Norge, etter min mening!! ;) Med den aller beste servicen, og maten :) Og når til og med Kenneth liker seg der, ja da er det bra ;) 

Innbakt svinefile i sursøt saus. Nam!

Kenneth storkoste seg med Svinefilè i sursøt saus :)

Så var vi gode og mette! Og turen gikk videre til Rimi, hvor vi kjøpte bla Dream-is med Brownies! 

Den er dødsgod!!! =D Anbefales!!!

Nå sitter vi hjemme i stua her i Sarp og har en rolig kveld :) Beste kveldene som er, er de sammen med gutten i mitt hjerte <3 Hver dag nå er som en drøm! Litt som isen vi nå har liggende i fryseren, og som senest i morgen skal fylle våre mager med masse nam nam ;) For du vet jo hva som er veien til en manns hjerte ;)

Til neste gang : Lev ut drømmene dine =)

Det gjør jeg, med gutten min <3

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3




4 kommentarer:

Kenneth Slettbakk sa...

Fint skrevet.. Liker meg På China Plaza i Sarp..
De har god mat, hyggelig servitør, og mye god mat. Gleder meg til isen!!!!

Mitt Liv Som Kim sa...

Godt du liker deg der :) Gleder meg masse til isen jeg også :) Kanskje kaprer jeg ditt hjerte enda mer?? ;)

Kenneth Slettbakk sa...

Ja kan jo hende det ja. Spise is nåååå?????

Mitt Liv Som Kim sa...

Håper det er godt kapret allerede ;) hehe.. Hmmmm...så sent?? :O *tenke..*