torsdag 9. februar 2012

Dagene går..

Da har nok noen dager til gått, og det har skjedd litt, men ikke så alt for mye i livet mitt. Men skjer mer fremover nå :) Mandag hadde jeg overnattingsbesøk av Caroline og ilderene hennes :) Broren min Alex kom også innom sammen med hunden sin Rex. Prince sjefer fremdeles over den Rex, lille gutten min, sjef og greier ;p hehe.. Caroline og jeg skravla hele kvelden og tok oss en drink ;) Må jo det innimellom! ;) 


Prince & Caroline :)
Rex koste seg i lille sengen til Prince ;)
Vanja & Merimee på besøk :)




Ellers har Kenneth begynt på kurs og jeg venter på nav! Vente vente vente... Kenneth har lært meg at jeg har jo en jobb, og det er på nav! høhø.. 


Nå er det torsdag, og jeg er i Oslo hos Kenneth, sammen med Prince og katten til Kenneth, Josefine :) Senere i dag blir det muligens en tur til frisøren, og ellers chille her hjemme. Gleder meg stort til lørdag!! Da skal vi nemlig på MGP finalen i Oslo Spectrum :) Det blir artig ;) Og min favoritt er Tommy Fredvang!! Som er ute som siste låt, jeeeej!! ;) 


Prince på toget til Oslo
Billettene er klare, og vi gleder oss til MGP 2012 :)
Hjemme hos Kenneth
Prince og Josefine på tur til hundehuset
Prince storkoser seg i snøen!!


Det var vel alt jeg hadde å si for denne gang. Nå skal Prince og jeg mer ut og leke i snøen :) Snart kommer Kenneth hjem <3




Til neste gang : Musikk er livet =)

2 kommentarer:

LilleRedd sa...

Hehe, ja det er heltidsjobb å gå på NAV altså! Man må mase og mase og mase. De er så treige! Men når de først får fingern ut er det veldig deilig da :P Men kjipt at det skal være så vanskelig å komme i gang med noe.

Mitt Liv Som Kim sa...

Sant det :P Har kun ventet i 3år snart jeg da..men sånn er nå det. Storkoser meg uansett hvertfall =)