onsdag 1. februar 2012

Caroline vender hjem!


Endelig er dagen her! Nesten fire måneder etter Caroline og jeg tok farvel, og hun dro til Ålesund/Valderøya, og jeg til Nimi utenfor Hønefoss. Gud som jeg har savnet den jenta!! Vi har jo tross alt vært sammen HVER DAG! Så i dag er jeg rimelig glad for at hun kommer hjem igjen :) Vi er jo som to dråper vann <3 Og jeg ser på henne mer som en "søster" :) Og i dag skal min aller beste vennine ( den beste av de beste!! <3 ) få møte den beste kjæresten som finnes <3 Kan jeg få det noe bedre eller?? :) Neppe ;) 

Solstrålen vender hjem <3


Men før Kenneth og jeg drar til Oslo S for å møte Caroline ( Og Vanja & Merimee, ilderene hennes ). Skal vi møte stemoren til Kenneth, Kristin :) Første gangen jeg skal møte henne, så er nå litt nerver ja, hehe.. Men sånn er det jo de fleste første ganger når man skal møte noen nye, og da spesiellt familien til gutten i mitt liv! Men det skal bli koselig :) Men håper jeg våkner litt mer i øynene snart her, for i dag er de veldig tunge :p Typisk det! Så blir det da som kjent Oslo S i kveld, og toget hjem til Sarpsborg :) I morgen blir det til og ordne litt mer i leiligheten jeg nylig flyttet inn i, og fredag blir det litt shopping på Nordby i Sverige ;)



Til neste gang : Gode venner er verdifulle <3 Ta godt vare på de =)

3 kommentarer:

Kenneth Slettbakk sa...

Flott skrevet det der ja! ;) Glad i deg jeg :-) Gutten min.

Jenny sa...

endelig kommer fineste Caroline hjem :D

Caroline sa...

Awwww :') <33
var godt og se deg igjen og få hilse på Kenneth :D