søndag 12. februar 2012

Møkkamenn i MGP!

Så er årets MGP over for denne gang. Og vinneren ble tilslutt Tooji! En verdig vinner sett med mine øyne :) Og for første gang jeg har vært i Spektrum, så har jeg blitt så sykt provosert!! Og de som provoserte var så klart fansen til Plumbo. Nå skal det sies at jeg har ikke noe imot bande Plumbo, men i går kveld provoserte fansen deres meg, og mange andre noe voldsomt. De var fulle før showet i det hele tatt hadde startet. De holdt ikke kjeft. Og de hånte alle de andre deltagerene, pluss folk rundt om i salen. Barn begynte faktisk å gråte!! SKAM DERE PLUMBO FANS!!! at dere gikk med gensere hvor det sto MØKKAMENN, var så totalt riktig! Liker dere kun Plumbo, og vil drikke dere snydens, så hold dere til låver og det som er, og la være å lage en sånn kvalme på et FAMILIESHOW! Jeg ble skikkelig lei meg da jeg så de to guttene foran meg på rundt 8år, legge seg ned å gråte når de folka hånte og rett og slett diskriminerte alt fra låter til hudfarge. Noen ble kastet ut, men det kunne blitt kastet ut mye mye mer! Jeg regner med at vi slipper dette neste år. Og så det er sagt, det skjedde mer. Men jeg orker ikke ta hele greia her, da jeg kjenner jeg bare blir mer og mer varm i toppen her.


Årets MØKKAMANN, går til : Plumbo fansen! Gratulerer...


Var en fin liten tabell å lese til slutt i gullfinalen, da Plumbo kom nederst og Tooji på topp :) Tror aldri jeg har blitt så glad for en seier før! For det var det nemlig, en SEIER! masse lykke til i Azerbajan/Baku i Mai Tooji :) Stay er en bra og fengende partylåt som jeg tror kan gjøre det bra, veldig bra i årets ESC :) Gleder meg!


Vi hadde gode plasser i år :)


Vinneren av MGP 2012 er Tooji! :)

I dag, søndag har Kenneth og jeg tatt det helt med ro. Vi har laget hjemmelaget pølsegryte med chilli og hvitløk. Det ble NAM! Har nå besøk av Tez, og skal se film sammen :) Trenger og lade opp litt etter gårsdagen nå ;) Ha en fortsatt fin fin helg, og en kommende uke folkens! 

Kenneth i full gang med oppvasken ;)

Chilli/hvitløk pølsegryte

Nam!!

Til neste gang : Ta vare på de gode øyeblikkene =)

2 kommentarer:

Bente sa...

Helt enig i at det ble en verdig vinner.Tragisk å høre hvordan plumbo fansen oppførte seg.Men ikke uventa faktisk.Bandet Plumbo kan jo ikke noe for at idiotene oppfører seg slik.Men det gir ikke gode rykter for bandet.
Krysser fingrene for Tooji

Mitt Liv Som Kim sa...

Bande Plumbo kan nok ikke noe for det nei. Såsynd det faktisk går utover de. Mest synd for alle de som fikk kvelden direkte ødelagt. La en god demper hos folk, for å si det sånn. Og ikke minst barna :( Men neste år slipper vi de folka! Og heia Tooji :)