søndag 22. april 2012

Til min vakre gutt, Kenneth

4mnd har nå gått siden vi møttes og ble sammen. En avgjørelse jeg ikke har angret et sekund på! Du har gitt meg så mye på så kort tid, og for det er jeg deg evig takknemlig. Livet mitt har så å si blitt som en dans på roser sammen med deg! Jeg våkner hver dag med deg ved min side, og føler meg rett og slett komplett!! Du får meg til å føle meg elsket, trygg og som om jeg betyr noe, og det føles så godt og endelig ha en som tar meg for den jeg er 110%. Du er rett og slett vakker, og ord blir nesten tomme når jeg nå her sitter og prøver å få ned hva jeg føler for deg. Jeg kan skrive at jeg elsker deg, at du er den beste gutten i verden for meg, men det føles rett og slett ikke nok. 

På de 4 første mnd har vi opplevd mye sammen. Og at det ''kun'' er 4 mnd, er nesten litt rart, da det føles så utrolig mye lenger!!!! Så på kort tid, har vi alt bygget opp en god del sammen. Og nå tar vi snart et nytt steg i forholde. Jeg gleder meg masse :) 

Jeg ser også veldig frem til vår første sommer sammen. Alt vi har planer om, og alt vi kommer til og oppleve sammen. Så langt har dette året bare vært helt fantastisk, og det er kun takket være deg gutten min <3 

Jeg elsker deg utrolig høyt!! 

Din Kim, for evig <3 <3

Ingen kommentarer: