onsdag 7. mars 2012

Zuzzi & Nala

Nå er Zuzzi og Nala hjemme hos oss :) Vi har fått oss to herlige ildere! Koser og duller med de hver dag. De trives veldig godt i sitt nye hjem virker det som, og Prince har alt fått hilse på de to små. Det gikk veldig fint. Selvom jeg forutså at Nala ville komme til å bite litt på han :P Men det var ikke noe kjempebitt. Mere lekebite, som ildere kan gjøre. Han fikk litt sjokk, men de lærer hverandre å kjenne, og Prince er heldigvis god på sånt, da han har møtt en del forkjellige dyr. Og som dere skjønner, så har mye tid gått til dyrene våre nå, så det har blitt mindre tid og ork til blogg ;)

Men her kommer noen bilder av Zuzzi og Nala :
Nala <3


De er 100% bitefrie, selvom Zuzzi kan se ut som noe annet her ;P






Nala reklamerer fint for FN-buret sitt ;)


Kenneth og jeg har også opprettet en egen ilderblogg for våre to nye familiemedlemmer.  Ta en titt på www.ilderdrom.blogspot.com


Må også vise fram det nye skjerfet til Prince ;) Fant det i Lillehammer, og det passet han veldig bra! Pappas lille kosegutt #1 <3

Til neste gang : Ha en super uke =)

2 kommentarer:

Kenneth Slettbakk sa...

Ja det er fint med ildere ja. Jeg koser meg mye med disse. Selv om de har adhd virker det som. hehe

Mitt Liv Som Kim sa...

Zuzzi er vel mer rolig, men nå er ho tross alt noen år eldre enn Nala, som kan ha ADHD til tider ja, hehe ;) Koser oss godt med disse <3