søndag 11. mars 2012

Sarpsborg venter..

Nå har jeg hatt noen fine uker hos Kennth i Oslo. Ilderene har kommet i hus, og det er mer enn nok liv her :) Leker med de hver dag! Prince er utrolig nysjerrig på disse to rare pølspelsene, og tenker fremdeles ut hva slags hunderase de kan være :P Katten Josefine er ikke like begeistret for disse to, men klarer seg fint med litt avstand. Vi har også hatt besøk av Tez en del, og det er like koselig hver gang :) Går ofte i det samme da. Se film og spise noe mat ;) Forutenom på fredagen, hvor vi til ''alles'' store sjokk drakk, og med drikke, så mener jeg ''voksendrikke'' ;) Men godt var det! Trenger en skarp en i ny og ne! Og for de som ikke vet det, så skjer det mildt sagt sjelden. Tok ikke direkte av, men i god form ble vi, hehe.. På lørdagen tok vi turen opp til Sandaker hvor Tez bor. Måtte se episodene av Hotel Cæsar for uka, da Kenneth ennå ikke har tv-kanaler. Vi fikk også en god og mildt sagt spicy spagetti som Tez laget til oss :) 

I dag skjer det ikke så mye. Har en skikkelig søndag! Blir nok en gåtur, men ellers bare slække på sofaen ;) Prince og jeg drar hjem til Sarpsborg enten i kveld eller i morgen ettermiddag. Da venter Caroline på oss, og vi skal ha filmkveld :) For endelig har jeg noen nye filmer jeg, og forhåpentligvis Caroline, ikke har sett ;)

Jeg har ikke noen bilder fra disse dagene dessverre, men slenger på et bilde av laget i mitt hjerte, SPARTA! Som i går slo Lillehammer 5-2 i Sparta Amfi, i kvartfinalene i Hockey ;) 2-2 i kamper nå i best av 7 serien. Så tvi tvi!! Og HEIA SPARTA <3 <3
Sparta Warriors - Serie & NM Mestere 2010/2011

Til neste gang : Dont worrie, be happy =) 

2 kommentarer:

Kenneth Slettbakk sa...

Ja har vært fint med besøk av deg disse uker og. ser deg til onsdag og til helga. Du er den beste gutten i mit liv. stor kyss til deg..

Mitt Liv Som Kim sa...

Blir mange mange uker fremover gutten min :-) Til helgen blir det selskap, husker du!? :-)

Kyss <3