søndag 18. mars 2012

Uka som har gått

Mandag: Kom jeg hjem til byen min, Sarpsborg igjen. Eller bygda som Kenneth kaller det så fint :P 


Noen bilder fra bygda jeg er ifra ;)

 Caroline kom på overnattingsbesøk, og vi så en helt syyyyk film! Den heter Young Poisneres Handbook, og anbefales til de som har behov for å se noe sykt :p 

Tirsdag: Denne dagen var ganske så chill. Var med Caroline, hørte på musikk og skravla ;)

Onsdag: Jeg hadde møte på nav! Gruet meg litt, men det gikk veldig fint. Utrolig nok!! Har fått en bra saksbehandler virker det til, og nå skal jeg gjøre det jeg kan for å kunne komme ut i arbeid, på sikt. Ellers var dette nok en dag hvor Caroline og jeg sløva til ho skulle hjem med bussen utpå kvelden. Kenneth kom "hjem" til Sarpsborg med toget som var inne kl 22:23, ilderene Zuzzi og Nala var selvfølgelig også med :)


Torsdag: Kenneth og jeg dro avgårde til Storbyen Kjøpesenter, hvor jeg har legen min. Jeg tror Kenneth ble litt overrasket over hvor kort tid jeg var inne på legekontoret, hehe...ca 4min var jeg der, men når blodprøver skulle tas, så tok det mer tid! Da ble Kenneth litt mer utolmodig, og han var ikke den eneste :P Men en skikkelig godnyhet for denne dagen, eller for uka vil jeg si, er at blodsukkeret mitt nå er nede på 5.1 på langtid, og det har den vært lenge nå, så nå er jeg kvitt diabetesen :D Og vekk med pillene!!! WOHO!!!!! Er litt stolt av meg selv for det :) Har da ikke lagt av meg 33kg for ikke noe heller, så bra at det har resultert i at jeg endelig kan bli kvitt den plagsomme sykdommen også :) Men nå er det nye målet 10kg innen 17 Mai ;)

 Handlet også noen filmer denne dagen. Milo På Mars, Grønne Lanterne og Den Siste Revejakta. Har til nå sett Milo På Mars, og den var faktisk bra syns jeg :) En søt, morsom og spennende film som jeg anbefaler alle som liker Disney/Pixar.


Fredag: Jeg ble noe shoppinggal denne dagen. Og det er ikke helt meg, da jeg er redd hver krone! Var på Cubus og kjøpte meg en fin mørkeblå strikkajakke, en t-skjorte og en ny bukse. Ble godt fornøyd :) Har dessverre ikke bilde av det nå, men jeg har et bilde av det jeg kjøpte til Kenneth min! :) Han fikk en enkel hvit t-skjorte og en skjorte til å ha utenpå der igjen. Jeg syntes han måtte ha noe som matchet den grå buksa hans. Noen i dette forholde må jo ha stylingen i orden :P Og han ble så fin! Vakringen min <3
Ble han ikke fin!?:)

Jeg kjøpte også alle Twilight filmene: Twilight, New Moon, Eclipse og Breaking Dawn Part 1 :) Så Kenneth og jeg hadde et Twilight maraton ;) Og nå ser vi veldig fram til den siste filmen kommer på kino!!!!!
Og når vi snakker om kino, så tok vi en spontan kinotur denne kvelden, Kenneth, Caroline og jeg. Vi så filmen Hugo Cabret. En ok film, men den kunne blitt gjort noe bedre. Søt film var det jo :)
Etter filmen dro Caroline hjem, mens Kenneth og jeg måtte bort og teste kebaben på Kebab House. Og den var faktisk veldig god!! Og det var pent og rent der. Mange steder det ser veldig ''fatterslig'' ut, men her var det alt annet enn det. Så anbefaler folk en tur dit ;)
Lørdag: Kenneth og jeg var nok en gang innom Storbyen og tittet litt, før vi dro hjem for og sløve litt og ordne oss til selskap hos gutta på Opsund, Kjell Arne og Odd Arne. Det var en Saladmaster kveld, hvor en selger viiste frem kjeler osv fra Saladmaster, laget mat og kake. Var en koselig kveld hvor man lærte litt mer om næring, hva man kan spare på osv. Så Kenneth og jeg har satt opp to middager Saladmaster til uka alt, hjemme i Oslo :) Kjøpte noe gjorde vi også ;) Det var forøvrig koselig og være på besøk nede på Opsund igjen. Lenge siden sist jeg var der nå, og tidene har forandret seg. Men til det bedre :)Gleder meg til neste gang!

Søndag, i dag: Så langt har jeg ikke kommet stort lenger enn til dataen. Solen skinner godt og varmt ute, og det blir en fin gåtur med Prince snart tenker jeg. Ellers blir det vasking og rydding her hjemme, før Tez kommer :) Vi skal muligens bowle i kveld på førtito. Om orken er der vel og merke :p

Til neste gang: Nyt vårsolen som er på vei =)

3 kommentarer:

Kenneth Slettbakk sa...

Tusen takk for genser og sjorte gutten min. Jeg likte Twilight men var ikke helt min stil på film men ellers grei. Jeg likte jo filmen på Kinoen men var litt lang trekt på noen av stedene.

Jeg synes det er ei lita bygd da! Hehe Det er ikke så stort som der jeg er fra vettu.

Jeg Elsker deg. Du er den god gutten som finnes du. Lille gutten min!

Mitt Liv Som Kim sa...

Vet at Twilight ikke er i den sjangeren du er mest gira på ;) Men bare innrøm det, det var bedre enn du trodde..har du sagt selv, hihi...

Om man skal måle på byer, så er Sarpsborg ikke så stor som Oslo nei, for Oslo er nemlig den største i Norge..men er da Oslo en bygd i forhold til Gøteborg da!? ;) Sarp er den 10 største byen i Norge for tenk, haha.. :P Men jeg må svare deg vettu, da du elsker å diskutere ;)

Og jeg elsker deg også <3 <3

Caroline sa...

Han ble så fin så :D
Kose dere masse i dag, hørtes gøy ut med bowling og blir misunnelig på dere som skal ha kebab derfra altså *kniiiiis* vil prøve!!
Hadde jeg ikke vært blakk, så skulle jeg vært med :p